rendang daging orgasme berganda

tadi buka peti ais, aku jumpa ketupat palas frozen satu plastik

sebenarnya malam raya tu aku cilok ketupat mak aku 13 biji..dah balut tapi belum rebus

pastu aku simpan dalam peti ais, terus sampai hari ni terlupa

bila dah jumpa tu, tadek mende lak nak cicah-cicah, kan?

so terus la aku perabis daging dalam freezer, buat rendang

pasal rendang neh mudah giler

dan aku malas

hehe

okey, cara buat rendang neh mudah je


daging hiris nipis

santan
bawang merah
bawang putih
bawang halia..eh halia
kunyit
lengkuas
serai
cili pes (rebus cili kering pastu blend je skali dengan semua benda di atas!)

asam keping
daun limau purut
daun kunyit

panas kuali
letak minyak sikit

sikit je pasal nanti santan tu dia pecah minyak lagi

tumis bahan di atas, masuk daging yang hiris nipis, dengan asam keping sekeping dua dan garam

biar sampai daging empuk dan pecah minyak

pastu tabur daun kunyit yang dihiris halus dengan daun limau purut yang di koyak-koyak.

siap!